Implanty zębowe – co jest ważne?

Implanty zębowe to wykonane z tytanu, sztuczne korzenie zębowe, do których następnie przytwierdza się akrylową, ceramiczną lub metalową koronę zęba. Takie rozwiązanie stosuje się już od lat ’60 ubiegłego wieku i jest ono coraz popularniejsze na całym świecie.

Co zrobić przed zabiegiem?

Przed zabiegiem lekarz zaleci wykonanie zdjęcia pantomograficzne i stwierdzi jaka metoda będzie w naszym przypadku najlepsza. Zdarza się bowiem , że przed zabiegiem uprzednio trzeba dokonać rekonstrukcji kości, aby implant mógł być prawidłowo zamocowany. Po takich przygotowaniach lekarz dentysta wszczepi implant i zamocuje koronę zastępczego zęba.

Jakie są rodzaje koron?

Korona zębowa może być wykonana z metalu, ceramiki lub akrylu.  Można też licować korony metalowe za pomocą ceramiki lub akrylu.

Dla kogo są implanty?

Zabiegowi wszczepienia implantów może poddać się prawie każdy jednak decyduje o tym zawsze lekarz stomatolog.

Ile trwa zabieg i jak dbać po nim o jamę ustną i zęby?

Sam zabieg trwa od 30 minut do 2 godzin. Po nim nie należy przez kilka dni jeść gorących posiłków oraz uprawiać sportu. Należy również ściśle stosować się do zaleceń lekarza wykonującego zabieg.

Gdzie wszczepić implanty?

W Polsce wiele klinik oferuje kompleksowe wszczepianie implantów. Wiele z tych przodujących znajduje się w Warszawie oraz Poznaniu. Wielu czołowych dentystów posiada także Kraków. Niezależnie jednak czy jest to Kraków, Warszawa czy inne miasto powinniśmy wybierać lekarz, który posiada duzą ilość pozytywnych rekomendacji.

Źródło: https://www.luxdentica.pl

Zadbaj o zdrowy uśmiech

Piękny uśmiech jest naszą wizytówką i sposobem na zyskanie sympatii innych osób. By witać każdego uśmiechem musimy mieć zdrowe i zadbane zęby. Niestety spora część naszego społeczeństwa w ogóle nie myje zębów a do  dentysty chodzi tylko wtedy, gdy nie może wytrzymać z bólu. A wizyta u stomaloga nie boli i zazwyczaj jest krótka.

Do specjalisty nie chodzimy zazwyczaj z lęku, mając złe doświadczenia z przeszłości. Dentysta Olsztyn pomoże nam się pozbyć tych przekonań i pokaże, że współczesna stomatologia jest bezbolesna. Nowoczesne sprzęty w szybki i estetyczny sposób pozwalają pozbyć się ubytków czy próchnicy. A to pozwoli nam na piękny uśmiech.

Unikając stomatologa narażamy się na dużo poważniejsze problemy, często nawet na wypadanie zębów. W konsekwencji i tak musimy udać się do gabinetu, tylko wtedy na bardziej skomplikowane leczenie. Dlatego nie zwlekajmy, dentysta Olsztyn  czeka na nas, by w miłej atmosferze zadbać o nasze uzębienie. A my będziemy mogli rozkoszować się swoim pięknym uśmiechem każdego dnia.